'Livet leker'

japp livet leker, det gör det verkligen - livet leker med mig.

haha ja.. jag var hos Frida hela natten idag/igår det var mest mys, jag borde kanske egentligen ha gjort något helt annat men det var ungefär det jag pallade med och så var Frida ensam så..
vi tvingade oss själva att se fotbollen ett tag tills jag blev less och vi stängde av, vi såg tyvärr inte delen då de byter tröjor med varann, det tycker jag är  bland det bästa med VM, undra hur många tröjor det går åt egentligen om alla lag byter tröjor med varandra efter varje match, hmm..

under kvällen hann jag i alla fall ha sönder ett paraply och batterierna på mobilen hann ta slut. paraply
ibland undrar jag vad det egentligen är för fel på Frida, direkt när vi vaknade till på morgonen elelr klockan var kanske 13 men det var morgon för mig, då fick hon ångest för att hon inte hade ätit sina chips och skulle äta upp dom nu. jag suckade - men visst åt jag också, shit det är såntdär man får riktigt ångest över , hahaha , näe gud jag skojjar , Frida jag tycker om dig i alla fall. det var mycket känslor också igårkväll jag tror att Frida nog är ganska less på mig efter dethär. 

.. läste också mitt horoskop igår; 
 'du är väldigt tillgänglig för andra nu och har mycket att stå i men glöm inte bort  att tänka på digsjälv ibland och om du faller så dra inte med dig fler än du borde i fallet. kärleken är en aning instabil.'
jag hatar horoskop


himlen
jag hatar egentligen sånnahär amatörbilder på naturen men attans så fin himlen var

Kommentarer
Postat av: Oskar

Najs bild du hade lyckats ta :/ men jag håller med dig himlen va jävla najs, tänkte ta kort på den men glömde väl av det eller nåt ;P

2006-07-10 @ 23:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback