inte lätt alla gånger..

barnen i Afrika går heta, eller vad det än är man brukar säga att telefonerna gör, eller så brinner det i Afrikas knutar eller så är de barnen som brinner och springer i knutarna- det är hur som helst mycket nu, väldigt mycket. om man tycker om människor vill man vara dem till lags och det kan vara svårt ibland eftersom att man inte alltid kan säga rätt saker, eller rätta saker är inte alltid rätt saker att säga. jag gör mig själv och min omgivning förvirrad och så går jag runt och kallar mig för apa - 'jag är en apa !', det är inte lätt när det är svårt.

igår var jag med Emmelie aka 'Mli' vi for och hyrde film 'the longest yard' den var helt okej, inte imponerad MLImen den var okej.
 hon passade på att ta några bilder på sigsjälv med min superkamera på mobilen.   Det är helt sjukt ! sedan jag fick ny mobil (vilket verkligen var på tiden den förra hade drygt 2 st knappar som fungerade och den var till åren kommen) har det ringt och smsat folk till mig konstant - 'det gillar vi'

nu har Frida kommit hem igen men Rebecca är jättesjuk det var verkligen inge bra, men det blir nog Frida ikväll och sen får vi väl se, jag har föressten hittat ett suspekt märke på mitt ben idag och jag har ingen aning om vad det kan tänkas komma ifrån. puss


90013-7

är jag döende ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback