Gummibåt!

igår alltså, det var någon (Sara) som kom med idén att vi skulle ut på nydalasjön i gummibåt - det blev ju ett 'äventyr' som heter duga. först var vi tvugna att hitta en gummibåt vi kunde använda det var problem 1 med det löste vi ganska snabbt problem nummer 2 var att det fanns 3 st hål i båten men det fixade jag och Elina med ett 'cykelhjulslagnings-kit' och något suspekt ur en röd tub med texten 'aqua tät' det lär bra så vi kladdade på det också. När lagningen var klar skulle båten transporteras till Nydala, vi orkade inte ta ut luften ur båten innan vi skulle fara så därför var vi tvugna att cykla med den - 3 pers, 2 cyklar och en uppblåst gummibåt (jag är glad att vi inte träffade någon vi kände). väl framme på nydala var det svinkallt, men vattnet varmt, vi tvugna att provsitta båten på land (Saras idé, suck) innan vi for ut på sjön. Jag tror inte ni inser hur liten den egentligen var, våra ben fick hänga utanför. 3 pers i en liten gummibåt, max 98 kg. men hur det än var och blev så gick allt jättebra och det var fett mysigt och jag gör gärna om det.

GUD så mycket igelkottar det finns !- jag hatar dom !. igelkottar är bland det äckligaste, de har loppor, bits och är allmänt aggressiva jag tror att vi såg 6 st allt som allt igårkväll. när vi satt där blöta och kalla slog mig tanken ' jag har aldrig dödat en igelkott' haha nu var det ju inte så att vi hade tänkt göra det men vi undrade ju också 'kan igelkottar simma'. resten kan nu ju tänka er...

personligen skulle jag inte kalla det djurplågeri - Sara sa annat .

fy satan!
Näe fy fan !  


Kommentarer
Postat av: anjou

Olyckligt vis hamnade jag här på denna sida.

VIDRIG är bara förnamnet på dig, du sjuka människa. DJURPLÅGARE och troligtvis sadistiskt lagd är du också. Må din jul bli trist, mörk och grå och inte en enda julklapp hoppas jag du får.

2007-12-23 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback