första dagen

JAPP ! då var första dagen som 15åring snart avklarad. jag hade en bra födelsedag, fick till och med blombud från hemlig beundrare fast som inte riktigt lyckades med att vara hemlig. på kvällen blev det middag med mamma på stan och sedan bio med Frida. jag har tänk på  att man spenderar alldeles för lite tid med sina föräldrar, i alla fall jag med mina- skärpning ! efter bion blev det promenad hem, jag verkligen älskar sommarkvällar då det är ljust och inte alldeles för kyligt i luften bara jobbigt för oss här i norrland med all denna satans mygg som aldrig tycks bli mätt, det är så att man kan avlida!

jag var duktig idag och drog med mina kompisar
på stan i sommarvärmen. varför är det alltid så att när man
har pengar och kan spendera dem så hittar man ingenting ?!
de blev alltså inga större kap idag även fast jag var helt inställd
på att förnya sommargarderoben en aning men jag är glad
endå, umeå är bäst på sommaren.



ikväll blir det att träffa konfkompisarna igen :D ska bli kul !

Rebecca och Frida
Det är något visst med sommaren



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback