FETT !!

asså först, KÄRNFRIA DRUVOR for the win jag skojar inte, det måste vara bland det bästa. med vanliga druvor är det jobbigt med kärnorna. tänk om det finns kärnfria körsbär någonstans som jag bara inte har hittat än, WOW lixom!.
när vi endå snackar wow så berättade min mamma att hon skulle dra till Östersund under storsjöyran och jag fattade ingenting, jamena vad hade hon tänk göra där ? kolla Snook eller Håkan Hellström lixom? - inte troligt. Det framkom sen (pinsamt) att min mamma och Christian ska åka dit och träffa hela sin guild i wow ' GUD GE MIG KRAFT ATT LEVA', tänkte jag och gick därifrån. mamma verkar hursomhelst väldigt glad och nöjd över att få fara bort ett tag och träffa dessa suspekta människor och jag får huset för mig själv hela helgen så wtf ?! - jag har inte tänk klaga.
..........................fast är det inte så att föräldrar ska skrika in i ens huvud,
'GÅ ALDRIG MED PÅ ATT TRÄFFA FOLK DU MÖTT PÅ INTERNET' ?

nååååväl. vi var ju somsagt på IKEA och på alla andra affärer som finns där. Den här gången hittade jag mig mina sommarrea-kap det blev inte dyrt men jag är mycket nöjd och nya kläder behöver man ju alltid. IKEAdom har ju byggt ett eget hus till IKEA nu, på alla påsar och skyltar står det  'DUBBELT SÅ STORT' så jag gissar att det är ungefär dubbel storlek nu och jag läste på någon skylt att det skulle öppna 50 nya affärer i huset där IKEA låg förut, det kommer att bli en riktigt fet galleria av detdär tillslut.

jag var med Rebecca ikväll och vi promenerade till Mcdonnals och köpte milkshake det var faktiskt 'fett mys'. vi längtar tills Frida kommer hem , pusss Rebecca
Rebecca är alltid glad, ha-ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback