femton långa år !

lalal nu har det gått 15 långa år av mitt liv, nu får jag cykla utan cykelhjälm - lagligt, köra moppe, blir byxmyndig ' haha' och så får jag gå på bio ordentligt det kommer att bli bäst ! - Grattis till mig.

det är lite jobbigt nu att många av mina kompisar är borta Sigrid o Sofia befinner sig enda borta i Frankrike på töntig språkresa och kommer hem om 3 veckor jag saknar er redan och Wictor och John är i Turkiet och blir negrer- kul ! min bränna från Bulgarien är nästan helt borta :(

nu känner jag att jag börjar sakna mina nyfunna vänner från munkviken, er kommer jag förhoppningsvis aldrig att glömma och om alla bara tar tag i sig själva så ses vi ju redan på Onsdag, imorgon det blir bäst !

sen måste jag också bara säga att Elina Sara Frej och Andreas - ni är ju bara underbarast fast frågan är ju -är jag döv?- puss på er. Nu blir det bio med Frida ikväll 'the Omen' .


vi tog livet av oss
nu är det sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback