åh gud.

alltså när folk börjar fråga varför man inte skrivit någon blogg då det faktiskt har gått några dagar då har det gått förlångt :D -jag är seriös, haha en seriös bloggare (åh gud va töntigt de låter)

den gångna helgen har varit bra. Det bästa var nog att vi "tältade" på sopberget, jag sov aldrig och inte var det då i ett tält heller men vi satt och grillade vid elden, från början var vi väldigt många med gitarr och hela köret men sedan fick folk för sig att 'sova-det är något man ska göra' och gick hem men stort tack till den lilla skaran människor som faktiskt stannade och tittade på soluppgången för det var stämning.

livet på vissa plan är fortfarande inte helt stabilt men jag jobbar på det, som Rebecca brukar säga "allt blir bra tillslut och blir det inte det så är det inte slut". word!
jag hade också namnsdag idag utan att jag visste om det, 'Anna' som i 'Anna Rebeca' jopp så heter jag.

och gud !jag och Frida var på stan och hyrde film igårkväll och en av filmerna jag hyrde var 'Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö' - JAG ÄR KÄR , alltså inte för att filmen var så särskillt bra det är som med madagaskar (som jag förövrigt hade förväntat mig massor av) att man väntar på att något ska hända sen händer det och sen hinner man inte med förens filmen är slut, precis så var det. näe men anledningen till att 'jag är kär' som jag uttrycker det är för att filmen är så sjukt mysig och de små pojkarna är så sjukt söta så att jag tror jag dör och då menar jag inte bara utseéndet utan hela karaktärerna är underbara.

man vill alltid ha det man inte kan få - det suger.

soluppgång
jag måste sluta ta sånnahär bilder, tro mig jag skäms men såhär mysig var soluppgången i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback