jul

alltså jul är egentligen överskattat, sjukt överskattat med människor som tvingar sigsjälva att vara glada och trevliga hela dagen 'bara för att det är jul' o vi spenderar sjuka belopp på julklappar till folk som knappt vill ha dem 'bara föratt' haha fast jag har inte tänkt sitta här och skrika om att vi borde skänka alla våra pengar till alla stackars barn i afrika för det tycker jag verkligen inte, det är ju julklapparna som är det roliga med julen, no doubt och dessutom 'har de inte bröd kan de väl äta kakor istället' (industriella revolutionen, failade de provet, suck) haha näe men ärligt äre några vi borde skänka pengar så äre fan dom stackarna i indonesien, jamena hur kul kan de egentligen va med översvämmning... not very.

asså jag skickade 'go jul..' -sms till typ alla på min telefonlista igår (sorry, du är inte speciell) jag hade ju lixom gratis sms men det var hemsk för även fast jag inte visste vilka hälften var så fick jag lixom jättefå tillbaka som det stod god jul på, man kan väl va lite trevlig, de är ju förfan jul !!

näe men jag är faktiskt  sjuk, inte kul, jag var sjuk igår också det är sjukt synd om mig jag jobbar verkligen på att bli frisk till nyår :( de ska bli fett kul ! just nu förtär jag nästan migsjälv pga min enorma huvudvärk och att min kusin som är typ eeehmn.. 10 eller nåt spelar 'guitar hero' på mitt ps2 gör inte saken bättre hahah han är dessutom sjukt dålig :D ajja   PIIZ btw, tack sara  PUSSSSS !
Rebeca2
GOD JUL

Kommentarer
Postat av: :(

jag blev arg nu, jag trodde jag var speciell.

2006-12-26 @ 20:06:16
Postat av: Nora

söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback