gahgahgah

jag är iaf nästan frisk, suck nu har jag suttit och försökt lindra min bittra huvudvärk med sex and the city.. jag har sett första säsongen och planerar att se season 2 ikväll om jag väljer att klassa mig som sjuk villsäga.
jag fuskade faktiskt igår, jag och Frida var på bio och såg saw 3, den var najs , jag satt och skrattade hela filmen nästan, de satt en kille bredvid mig också, det var cirkus, jag tror att han hade slagit vad med sin kompis eller nåt som satt bredvid om att han skulle försöka hålla mig i handen, sjukaste, så han satt hela och tittade på mig och tittade på min hand  och det blev ju bara pinsamt när jag fatade vad han försökte göra och flyttade konstant på min hand HAHA ojojoj

teater med mamma ikväll feeeett... pIIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback