Spättan !

herregud äntligen är jag klar! - moppekortet, det känns såjävla skönt att det är över, nu sitter jag bara och vaktar brevlådan som en liten apa och väntar på att själva förarbeviset ska komma eftersom att jag inte får köra innan jag har fått det. Grejjen är att jag inte är helt säker på om jag klarade själva teoriprovet, man fick ha 5 fel men jag tror att jag hade fler, men vafan han godkände mig- inte så att jag har tänk klaga haha Fridamer som GRATTIS TILL MIG ! :D .

varför börjar alltid sommaren ordentligt i Augusti ? det är ju verkligen så, i alla fall när det gäller vädret. vi var i alla fall och solade igår i Sigrids stuga det var faktiskt trevligt även fast vi inte hann vara där så länge, det enda man kunde tycka var lite otrevligt var de fuktskadade chipsen eller när Rebecca (blöt) hoppade på mig så att jag blev blöt - de sög. men som sagt det var fett mys.

på kvällen igår var det ju RIXfm festivalen på stan. ptjaa jag vet inte vad jag ska säga om den, blev tvungen att se idol-Ola (fast det skulle jag aldrig erkänna att jag gjort) för Fridas skull - hon har så långa naglar och är så sjukt aggressiv så det är lixom bäst att göra som hon vill :D , på tal om det fick jag mig några blåmärken endå fast de var av Rebecca för att jag 'råkade' nämna ett namn som inte fick nämnas så högt i närheten av någon.. suck.    När artisterna var slut och jag och Frida hade skrikit sönder våra röster till Linda Bengtzing och Rebecca hade skämts så att hon vill gå därifrån så skulle vi egentligen hem, men det var då vi träffade massa carlshöjdare som höll oss kvar - jag tycker kvällen var jättetrevlig fast den kanske inte riktigt slutade som man kunde hoppats.

ikväll blir det storkalas hos Sigrid och jag är råtaggad :D ! och på Söndag fyller Wictor år , det kommer bli fett najs pusshejs.

Rebeza
specbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback