OFTA?!

shit ! aldrig att jag har varit ledig i 70 dagar lixom, det känns som max 3 veckor och gud vad jag ävlar omdethär med lov men dethär är sista gången eftersom att det snart är slut - helt sjukt.

igår var jag hos Frida med Rebecca det var fett mys och vi såg film 'dorm daze' den var helt sjuk och jag Rebeca och Rebeccafattade ingenting, vi drog maxi också i regnet - suck så mina nya vita reashorts blev smutsiga, buhuu! fast man får kanske skylla sigsjälv när man valt flipflopps i spöregn (jag skyller på att det inte regnade när vi gick ut) påtal om flipflopp hoho jag har en kompis som tycker att det är det fulaste som finns typ och drar sig inte för att säga det till mig, jag nämner inga namn (Johan Alexander Lundmark) men jag vill bara att alla ska veta att även fast mina är ett år gamla och nästan hål i så är de fett fina !.

edge imorgon och Industri Royal, och jag taggar som ett djur, mest för Fridas skull men det blir nog fett bra - 'JA vi kan stå längst fram om du vill..'

igår köpte jag kläder- igen, alltså det är inte BRA !, Ebba skulle på stan och köpa jeans, hon köpte inga men jag gjorde av med 300 ist (det var ju rea) så nu har jag inga pengar kvar..

- btw, jag älskar Sara just nu, hon dammsög just mitt rum och det blev huuurfint som helst och hon vek alla mina kläder! och Ebba för att hon bäddar som en gud, Elina va inte taggad på städning men henne tycker jag ju om endå..

jag och Linnéa
nu har jag äntligen fått tag i de sista konfbilderna från Linnéa, de jag väntat hela sommaren på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback