NU !

NU !, nu kan sommaren börja, mina kompisar har kommit hem och ikväll var en sån kväll som det har funnits alldeles för få av denhär sommaren, och jag har verkligen saknat det . Bara en sådan enkel sak som te, ofta jag skulle dricka te om inte ni fanns - nej. och jag har saknat att skratta med er ' får du kramp i armen så finns inte så många utvägar, tänk dig då att få kramp i benet' Frida har förövrigt ingen vattenkokare därför måste de steka vattnet. Jag längtar så mycket så att jag nästan förtär mig själv tills vi ska ha kalas, allihopa. - nu kan sommaren börja.

idag var jag med Elina på strömpilen (har ju haft kompisar här hela sommaren men jag menar att nu är ALLA hemma, tror jag) och jag gjorde ett kap, haha jag blir glad när jag tänker på det, jag köpte alltså en tröja - på lindex, på barnavdelningen, på pojkavdelningen jag pallar inte att förklara hur den ser ut men den är fett fin, 199 kr (javet, det är rea, men när det väl är rea så vill man inte ha något som är på rea, så är det ju alltid ,face it). mina pengar försvinner med rasande fart och det är såjävla härligt, jag har köpt jättemycket nya kläder och är så stolt över migsjälv.

nu blir det moppekurs imorgon, jag är inte så taggad, faktiskt ganska nervös men det ska nog gå bra och allt blir ju lättare när jag väl har tagit det så allt känns ganska bra bortsett från att jag måste kliva up tidigt -BIGTIME , för att åka dit det är och jag borde verkligen sova vid dethär laget funderar faktiskt på sängen nu , pusshejs..

Sigrid
älskade Sigrid..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback