Gladast !

nu är det fan bäst igen och jag är jätteglad, inget mera whine jag lovar och inga fler barn i Afrika, ska bli såjävla skönt att slippa dem. somsagt så börjar sommaren när den är slut och det kan ju suga, sista veckan har varit feeeetkul tycker jag och söndags var en höjdare med tältning och allt- det gör vi fan om !

jag fick mitt förarbevis igår och livet leker jag skojjar inte, eller nu så leker jag med livet och inte livet med mig, så vi körde till öbacka igår där träffade vi 3 st random moppepojkar som vi chillade med ett tag efter att Ebba hade ätit hö.

så efterosm att det snart är slut med sommaren tänkte jag ta tillfället i akt och säga att det i det stora hela har varit en ganska bra sommar, känslomässigt har den varit jävligt konstig svår och dryg men annars så tycker jag fan att det itne varit något större fel på den, jag chockerar migsjälv och aldrig hade jag väl kunnat tänka att det skulle bli såhär, jl sa ' jag började fan leva när jag slutade 9an' jag skulle säga att jag började leva nyss eller i början av sommaren och just nu jobbar jag på att känna igen migsjälv haha det kanske låter psyykat men så är det :D.  
allt har ett slut - korven har 2, så vi ser väl hur allt blir.. med allt. helt seriöst - vi ser.. 

Tält
Wictor och Jag,  Elina i hörnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback