Jag förtjänar inte detta.

Det finns saker som ska berättas innan man kan börja bygga på något. Man kan inte starta en relation vilken som helst på lögner då faller det tillsut. ju förr desto bättre säger jag. Bara åt helvette att jag litade på dig, tyckte om dig. Hur kunde du med gott samvete trösta mig och krama mig och säga att saker skulle bli bra igen, hur kunde du sitta och lyssna utan att säga nåt. Du är en fruktansvärt dålig kompis och jag har aldrig känt mig så sviken av någon  i hela mitt liv. Just nu kunde jag inte bry mig mindre om dig, Jag stryker aldrig bort folk från mitt liv så detta blir ett undantag.

I det lugnaste vattnet, u damn right.


Kommentarer
Postat av: Frida

Va vad har hänt ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback