Onödiga livsnödvändigheter..



Jag och Rebecca var på stan idag, hon hade en lista med saker hon skulle ha och göra, Jag hade inte tänkt mig nåt men som vanligt så blev det en del onödiga livsnödvändigheter som i folkmun brukar kallas för krafs. Vi kollade på glasögon åt Rebecca också - Jag är avundsjuk.

  1. Allmänt skön t-shirt från Carlings, kassörskan missade priset på 50 spänn så jag fick mig ett klipp.
  2. H&M's egna shinespray, Jag är riktigt svag för glansigt hår.
  3. Nagelborttagning för sånna mesar som inte klarar av att bomullen knakar mot nageln när det slitna lacket ska bort, jag erkänner, jag är en av dom.
  4. Ny mascara MaxFactor 2000 calorie
  5. Och till sist den billigaste saltvattensprayen på marknaden, luktade dock godast.

Kommentarer
Postat av: Elina

jag är såå också en av dom. vart har du köpt den?

Postat av: Elina

jag vet, jag har typ letat en sån där!

2008-08-06 @ 00:45:26
URL: http://elinan.blogg.se/
Postat av: karin

tyå världens snyggaste tishirt! galet

2008-08-08 @ 00:28:40
URL: http://trollerikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback